Årsmøte 2016

Foreningen Arbeidshesten  innviterer i til årsmøte på Rolstad Gård på Nes i Akershus lørdag 5. november. www.Rolstadgård.no.

Vi begynner dagen med å møtes på Gamle Hvam Lanbruksskole og museum for omvisning i svalgangen og de gamle hesteredskapene kl. 13.00 Dette koster kr. 50,- for medlemmer og kr. 70,- for ikke medlemmer.

Årsmøtet begynner kl. 17.00 på Rolstad gård

Etter årsmøtet kl. 20.00 holder vi tradisjonen tro og samles til middag som foreningen sponser for sine medlemmer. For de som ikke er medlemmer og vil være med på middagen koster denne kr. 300,-.

Alle som skal være med på middag må melde seg på til Arne K. Stensby tlf: 922 17 019 eller epost: monserv@online.no innen 23. oktober pga bestilling av mat.

For de som vil overnatte på gården må den enkelte ta kontakt med Rolstad Gård selv. De tar kr. 500,- pp. pluss frokost kr. 100,-.

Håper mange finner veien til årsmøtet. Det er her din stemme blir hørt!

Saksliste, årsmelding, regnskap og forslag til arbeidsplan blir lagt ut på vår hjemmeside seinest 15. oktober. Saker som ønskes å tas opp skal til sekretæren Gerd Bakke innen 29 oktober 2016 gerd.bakke@outlook.com tlf.: 412 18 649, Vesterveien 130, 4817 His.

En kan få tilsendt sakspapirene i papirformat med å henvende seg til Gerd Bakke.

Hilsen Styret i foreningen Arbeidshesten

PS: Om noen av deltagerne på årsmøtet kommer med fly til Gardermoen, som også vil være med på omvisningen på Gamle Hvam, kan de få skyss fra flyplassen kl. 12.00 om de tar kontakt med Arne K. Stensby på forhånd. Ellers så går det buss både fra flyplassen og Eidsvoll stasjon som stopper rett ved Rolstad Gård hver time.

Ingen kommentarer ennå.